2013. augusztus 29., csütörtök

5.rész

 Sziasztok!:DD Itt is van az ötödik rész, remélem elnyeri a tetszéseteket. Köszönjük az első díjunkat amit megtaláltok a 'Díjak' oldalon. Köszönjük az első kommentet is, hálásak vagyunk érte. Köszönjük, hogy lassan meg van a 200 oldal megjelenítés!:DD Mindent nagyon köszönünk eddig!:DD Hogy tetszik a fejléc?:DD Liamnek pedig boldog szülinapot, bár úgy se látja ezt, de legalább felköszöntöttük! Hát szóval itt a rész remélem tetszeni fog!:))

 Rose X

Rose szemszöge

 Fáradtan keltem ki az ágyból, pedig tegnap szinte nem is csináltam semmit, bár Aprilre sokat kellet várnom, egészen éjfélig. Jaj remélem hamar összejönnek, hiszen annyira összeillenek. Emlékszem amikor Niall átjött és April is megjelent onnantól kezdve, szinte én ott sem voltam, csak egy jelentéktelen harmadik személy. Izzott körülöttük a levegő és ezt olyan jó volt látni.
 Aprillel sosem olyan lányok voltunk akik minden pasira rámásznak, inkább ahhoz a csoporthoz tartoztunk akik esténként azon álmodoztak, hogy milyen jó lenne ha...
 Lent a konyhában egy müzlis tányérért nyújtózkodtam, amit sikeresen levertem, de nem törött össze, viszont Aprilt fölkeltettem vele.
 Álmos feje mindent elárult. Tuti, hogy egész éjszaka Niall-ön járt az esze. Jaj, a szerelem szép dolog! A foltos kutyája is követte őt aki a lábamnál kezdett kunyerálni. Felemeltem és dögönyözni kezdtem.
 - Miért nem kaját adsz neki? - kérdezte April.
 - Vettetek? - néztem rá.
 - Igen! - vágta rá.
 - És hol van? - tettem le a kis állatot.
 - Hát a...lehet Niall kocsijába maradt! - gondolkozott hangosan.
 - Akkor menj át érte! - ettem tovább a müzlimet.
 - Miért én? - lepődött meg.
 - Mert a te pasid lesz! - mosolyogtam rá. - És a kutyát is te találtad! - néztem a kis jószágra.
 - De... - nem tudta befejezni, mert csöngetni kezdtek.
 - Lehet, hogy a lovagod az! - néztem ki az ablakon. - Igen ő az!
 Ahogy ezt kimondtam April már rohant is kaput, majd ajtót nyitni.
 - Szia ezt tegnap ott hagytad! - hallottam meg Niall hangját.
 - Szia, köszi épp ezt kerestük. - April válaszolt. - Nem jössz be? - jaj a kis szerelmes.
 - De szívesen! - a másik szerelmes. - Szia Rose! - jelent meg Niall a konyhában.
 - Szia! - köszöntem vissza neki. - Én megyek föl készülődni! - tettem be a mosogatóba a tálat és a kanalat.
 - Hova mész? - nézett rám April.
 - Futni. - mosolyogtam rá. - Nekem is kell pasi! - szóltam vissza a lépcsőről.
 - Van barátod? - hallottam meg Niallt.
 - Nincs, fogalmam sincs miről beszél. - April mentegetőzött.
 Úgy érzem amikor újra kettesben leszünk April ki fog nyírni. Gyorsan bementem a gardrób szobámba a futós ruhámért, majd át a fürdőmbe. Gyorsan lezuhanyoztam, fogat mostam és már futó ruhámba szaladtam le a lépcsőn. A konyhába még bementem egy kulacsért, amibe egy speciális port kevertem össze vízzel. A szerelmes páros még mindig ott ültek az asztalnál, mind a kettőnek kicsi pír volt az arcán, annyira édesek voltak. Aj, nekem is kell egy pasi!
 - Futni mentem, majd jövök! - indultam kifelé.
 - Várj Rose! - szólt utánam Niall.
 - Igen? - fordultam vissza meglepődve és az 'i' betűt is megnyújtottam.
 - Szombaton bulit szervezek nektek! - jelentette ki.
 - Minek? - ráncoltam össze a homlokomat.
 - Amolyan üdv itt Londonban buli. - magyarázkodott.
 - Oké, szerintem jó nekünk. - néztem Aprilre.
 - Aha.  - bólogatott az én szerelmes barátnőm.
 - Na én nem is zavarok tovább! - vettem egy nagy lépést az ajtóhoz. - Sziasztok! - és becsaptam.
 A kerten átkocogtam és a kapu becsukása után a tegnapi útvonalamat követtem. Összeismerkedtem egy lánnyal, mint kiderült modellkedik, ezért jár futni, de sajnos tegnap költöztek el Londonból, szóval ma már nem fogok vele találkozni. Gyorsan megtettem a tegnapi kört, majd az egyik padnál nyújtani kezdtem. Jó páran megbámultak, de nem érdekelt. Haza felé már sétáltam és közben a lábamat ráztam le. A kertben még egy pici nyújtás következett, majd gyorsan bementem a házba. A kulacsomat elvettem a konyha pultról és föl szaladtam a fürdőmbe egy kis lazításra. A kádba forró vizet eresztettem amíg levettem az izzadt ruhákat és a szennyes ládámba helyeztem, majd választottam magamnak a nap hátra levő részébe egy kényelmeset. Elzártam a csapot és beleereszkedtem a forró kádba. Az áztatás addig tartott amíg meg nem ittam a kulacsom tartalmát, majd zene hallgatás közben megszárítkoztam és felöltöztem. Lementem a konyhába ahol egy kis cetlit találtam.
 "A kutya gazdáját keressük majd jövök! April xxx"
 Csináltam magamnak gyorsan egy gyümölcs salátát és a TV előtt elfogyasztva vártam meg Aprilt amíg haza nem jön. A TV-t tíz perc múlva kikapcsoltam, mivel semmi jó nem ment benne. Felmentem a szobámba és a gépemet bekapcsolva elterültem az ágyamon. Gyorsan fölmentem Skype-ra ahol szerencsésen a testvérem fent volt. Beszélgetni kezdtük és én a géppel a kezemben körbe jártam a lakást, hogy megmutassam a nővéremnek és a vőlegényének. Csak ájuldoztak a lakásunk láttán, nem is csodálom, még én is azt teszem. Aztán mikor visszaértem a saját szobámba beszélgetni kezdtünk.
 - Rose haza tudsz jönni vasárnapra? - kérdezte a testvérem.
 - Miért? - lepődtem meg a kérdésén.
 - Te elfelejtetted?
 - Ja akkor lesz anya szülinapja. Milyen meglepetést szerveztél idén neki? - kérdeztem tőle, mert az ilyen dolgokban nagyon ügyes.
 - Hát jó lenne ha haza jönnél, a másik pedig egy wellnes hétvégét a Balatonra.
 - Hú az jó, de én szombaton hivatalos vagyok egy bulin. - húzogattam a szám szélét.
 - De Rose! - szólt rám.
 - Oké haza megyek, de akkor most foglalok jegyet. Tényleg hány napig kell haza menjek? - kérdeztem tőle.
 - A névnapját is várd meg! - magyarázkodott.
 - Oké akkor szombatra kell Magyarországra ami elseje és kell egy vissza útra hatodikára ami csütörtök lesz. - írtam föl magamnak. - Akkor majd hamarosan találkozunk.
 - Szia! - köszöntek el kórusban.
 - Sziasztok, de aztán vigyázatok nehogy gyerek legyen belőle! - poénkodtam velük.
 - Haha vicces vagy! - szólt vissza testvérem és letette.
 Ránéztem az órára, egy bő órát beszélgettem velük. Mindegy legalább Skype-on. Lefoglaltam a jegyeket, majd kikapcsoltam a gépemet, mivel anya nem volt fent. Lementem a konyhába készítettem egy kis vacsorát magunknak ami egy sima sajtos tészta volt. Mire kész lettem Aprilék is haza értek, persze Niall maradt vacsorára. Vacsi után Niall elbúcsúzott tőlünk, majd haza ment.
 - April szombaton vissza megyek Magyarországra anya szülinapjára. - mondtam el a nagy hírt.
 - De Niall bulija akkor lesz! - emlékeztetett.
 - Tudom, de anya születésnapja és a testvérem szólt rám! - magyarázkodtam.
 - De Niall megígérte, hogy Harry is ott lesz! - próbált győzködni.
 - Mi? - esett le az állam. - De már lefoglaltam a jegyeket. A francba. - temetem el az arcomat.
 - És miért nem Niall előtt mondtad? - kérdezte meg.
 - Mert nem akartam őt megbántani!
 - Hát te hülye vagy!
 - Tudom, de csak a bulin szólj neki! - kértem meg.
 - Oké. - jött oda egy ölelésért. - Amúgy miért kellet reggel azt csinálnod? - bújt ki az ölelésből. - Azt hitte pasim van!
 - Hát nem is tudom, mert olyan édesek vagytok és amúgy azt hallottam. - nevettem el magamat.
 - Ezt még vissza kapod! - fenyegetőzött.
 - Ó és hogyan? - vágtam vissza.
 - Hát majd a bulin ahol te nem leszel ott, de Harry igen...
 - Ne ne ne! - vágtam közbe.
 - Nem is fejeztem be! - sértődött meg.
 - És, már rosszul kezdődik!
 - Mindegy úgy se leszel ott, nem tudhatod, hogy mik fognak történni. - de egy sunyi nő személy ez.
 - Én kérek elnézést! - emeltem magam elé a kezeimet. - Ja ha már ilyen gonosz vagy tiéd a konyha! - szaladtam fel a lépcsőn egészen a szobámig.
 Gyorsan fogat mostam, majd a pizsamámba átöltözve lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése