2013. október 20., vasárnap

13.rész második fele

Sziasztok! Nem tudom hogy észre vettétek-e, de a 13.résznek fura lett a vége. Hát megnyugtatok mindenkit, hogy ott még nem volt vége csak a blogger az első felét tette ki a másikat pedig eltüntette.O_o Na de ma újra láttam a második felének amit itt olvashatok el! Amúgy kaptam egy 'Semmilyen' pipát, remélem csak ezért van az ott. Na de most már teljes lesz a kép. ismét jó olvasást kívánok a 13.részhez,
Rose X

  


 - Hogy mi? Itt volt Harry? Mikor és hol és hogyan? – törtek ki belőlem a kérdések halmaza.
 - Hát reggel bejöttem a konyhába és itt a földön volt összeesve. Aztán föl kelltettem és mondta, hogy hív egy taxit és haza megy. – April mesélt.
 - A tortánál már itt volt. – Niall is válaszolt.
 - Volt torta? – mondtuk szinte teljesen egyszerre Aprillel.
 - Fú nem is a ti születésnapotok volt, de többet ittatok, mint én! – gondolkozott hangosan Niall.
 - Nekem ez volt az első bulim Angliában, szóval ez érthető! April meg ilyenkor mindig leissza magát! – mondtam el az igazságot.
 - Az igaz! – egyezett bele April.
 - Erre már rájöttem! – oltotta be Aprilt.
 Ezen mind nevetni kezdtünk és miután mindannyian lenyugodtunk kínos csend lett a házban. Éreztem, hogy kettesben akarnak maradni, ezért kimentem a nappaliba takarítani. Persze ahogy eltűntem a konyhából, ott egyből hangzavar lett.
 Ahogy hajolgattam az eldobott műanyag poharakért – mert mást nem voltam hajlandó puszta kézzel fölszedni – valami nem volt rendben, de nem nagyon foglalkoztam vele. Kis idő múlva April is bejött nekem segíteni, mert Niall elment lezuhanyozni. Mikor végeztünk a nappalival fáradtan dőltem le a kanapéra – ahol reggel keltem. Ahogy zuhantam rájöttem mi nincs rendbe velem. A mellemhez kaptam és markolászni kezdtem.
 - Te meg mi a jó istent csinálsz? – akadt ki April. – Fúj g*ci, hagyd már abba!
 - April én tegnap vettem fel melltartót? – nem törődtem kijelentésével tovább folytattam.
 - Igen, ha jól emlékszem ráadásul a kedvenced-vetted fel. De most komolyan, ne markolászd már itt előttem az ikreidet! – takarta el a szemét.
 Biztonság kedvéért még a ruhám alá is benyúltam, de semmi, Ijedten néztem be a ruhám alá és akkor egy emlékkép jelent meg a fejembe.
 - Bazd meg! – csúszott ki a számon.
 - Mi van? – kérdezte April, de most már nem takarta el a szemét.
 - Nincs rajtam melltartó, és ez tudod mit jelent? – kérdeztem tőle.
 - Mit? – ráncolta össze a szemöldökét.
 - Azt hogy lefeküdtem egy pasival úgy hogy közben Harry is itt volt! Oh, istenem mekkora egy barom vagyok! Ilyet teszek Matt után?
 - Rose nem biztos, hogy lefeküdtél va…- nem hagytam befejezni.
 - De, mert van egy emlékem, ahogy valakinek oda nyújtom a kezébe. – meséltem neki.
 - És kinek?
 - Szerinted tudom?
 - Hát ezek szerint nem. – elgondolkodva válaszolt.
 - Na, miről maradtam le? – jött le Niall a lépcsőn.
 - Rose lefeküdt valakivel és odaadta neki a melltartóját. – April válaszolt neki én pedig szúrós pillantásokat vetettem az említett felé. – Ja hogy ezt nem kellet volna elmondanom. – mondta az anyanyelvünkön.


4 megjegyzés:

  1. Hamar kövit Nagyon jóóóó! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D
      Köszi!:DDDDApril majd hozza jövő hétvégén!;)
      Rose X

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Szia,már nagyon várom a következő részt!Siess vele! :)
    Most látam, hogy az elöző kommentemet valamiért törölted?!
    A lényeg, hogy imádom a blogodat,és várom a következő részt! (:
    Adri

    VálaszTörlés