2013. december 24., kedd

Karácsonyi meglepetés

Sziasztok! Mint már a címből is kiderült egy kis meglepetéssel szeretnénk nektek kedveskedni a ünnepek alkalmából. Kicsit előreugorva a történetben, egy karácsonyi különkiadású részt hoztunk nektek a "fa alá", ezzel kívánunk nektek nagyon boldog, békés karácsonyt és sikeres új évet, amiben reméljük továbbra is velünk tartotok majd.♥
Hatalmas ölelést küld:
Rose&April ♥


April szemszöge:
5 évvel később

- Ne csináld már Niall, így nem fog maradni a sütiből! - szóltam rá nevetve mikor egy mézeskalácsot lopott el magának.
- De olyan finom. - tüntetett el még egyet a szájában.
- Ugye tudod, hogy Rose is nagyon szereti? Bajban leszel ha nem hagysz neki. - próbáltam rábírni valamivel, hogy ne falja fel mindet.
- Csak még egy utolsót. - nézett boci szemekkel.
- Na jól van. - nyújtottam felé egy hold alakú finomságot. - De tényleg az utolsó. - húztam egy kicsit vissza a kezem mosolyogva.
- Oké. - egyezett bele majd elégedett mosollyal elfogyasztotta az édességet amit odanyújtottam neki.
- Niall várj! - kiáltottam utána mikor elindult kifelé a konyhából.
- Mi az, kapok még egy sütit? - csillantak fel a szemei.
- Nem. - nevettem el magam. - Becsomagolod az ajándékokat míg nincsenek itt a többiek? - kérdeztem.
- Persze. - nyomott egy puszit az arcomra majd kisétált.
Mivel eddig sikerült titokban tartani Rose és Harry elől, hogy mit kapnak, ez volt a tökéletes idő a csomagolásra, hogy továbbra is titkosak maradjanak az ajándékaik mivel ők a padláson kutakodtak a karácsonyfadíszek után. Az eddigi évek során valahogy mindig kiderítették mit kapnak, de most sikerült úgy elrejteni előlük, hogy ne találják meg.
- Hová tegyem a dobozokat? - hallottam Harry hangját kicsivel később.
- Oda az asztalra. - mondta Rose közben én is a nappaliba rohantam. Megkönnyebbülten sóhajtottam egyet az ajtófélfának dőlve mikor láttam, hogy Niall végzett a csomagokkal és a telefonját nyomkodja, mintha mi sem történt volna.
- Nagyszerűek ezek a díszek, de hol a fa? - vakargatta a fejét Niall kicsit elszakadva a telefontól a doboz felett állva, amiben a karácsonyfadíszek voltak. 

- Harry ugye megvetted a fát? - kérdezte Rose.
- Én azt hittem az Niall dolga. - húzta föl szemöldökeit.
- Hogy lenne már az én dolgom, mikor a múlthéten azt mondtad te magad vágod majd ki. - védte magát Niall.
- Ember, szerintem részeg voltam. - világosodott meg Harry.
- Mikor nem vagy az? - nevettünk fel Roseal.
- Szerintem még addig menjetek el fáért amíg be nem zárnak a boltok, vagy felőlem ki is vághattok egyet, de karácsonyfa nélkül én nem karácsonyozok. - utasította a fiúkat Rose akik már a kabátjukat vették és el is indultak, hogy megmentsék a karácsonyunkat. 



Rose szemszöge:

 - Nem hiszem el, hogy lehetnek ilyen bolondok!? Pont a fát elfelejteni karácsonykor. - csodálkoztam, bár ezen már nem kéne meglepődjek.
 - Ezek már csak a mi vőlegényeink. - sóhajtott egyet April és a gyűrűjét kezdte újra csodálni. Nem is csodálom hisz gyönyörű volt, de az ujján még jobban állt.
 Aprillel előkészítettük a konyhát az ünnepélyes vacsorához. A sütiket tálcára kihelyeztük, megterítettünk, karácsonyi illatú gyertyákat gyújtottunk és még egy forró teát is elszürcsöltünk, ami változatosság kedvéért karácsonyi válogatásból választottuk ki. April már hívni akarta Niallt, hogy hol vannak, de pont megérkeztek mire a füléhez emelte a készüléket.
 - Utat a télapóknak! - jött be először Niall és utána Harry ügyeskedett a fenyőfánkkal.
 - Na végre, hogy megérkeztettek! Teát? - érkeztem a nappaliba az említett melegséggel.
 Elfogadták mind a ketten és a szinte jéggé fagyott ujjaikat rátapasztották a forró bögrére. Aprillel elkezdtük díszíteni a fát, addig amíg a fiúk meg nem itták teájukat, de utána meg együtt díszítettük a közös fenyőnket.
Sokat nevettünk, főleg akkor amikor Niall becsavarta magát és Aprilt egy boával, de annyira, hogy nekem és Harrynek kellet segíteni, hogy kijussanak a fogságból. De azon is elidőztünk amikor majdnem fölborítottam a fát, mert sikeresen Harry meglökött mikor épp egy magasabb ágacskára igyekeztem egy piros gömböt fölhelyezni.
 Kisebb, nagyobb bakik után sikerült épségben felruházni a zöld fenyőt és asztalhoz tudtunk ülni végre megvacsorázni.
 Niall picivel később érkezett a konyhába, de Harryvel összenézve tudtuk, hogy miért maradt le az ír. A vacsora alatt - ami mellesleg isteni volt - mindenki elhelyezte ajándékait a többieknek és mire megettünk minden falatot a fa alatt megteltek az üres helyek. Niall és April versenyezve rohantak a nappaliba, míg mi Harryvel kézen fogva sétáltunk utánuk a karácsonyfához. A fenyő illata szinte egyből megcsapta az orromat és mélyen beszíva azt Harryre mosolyodtam, hiszen még csak most jön az est java! Harryvel átadtuk Apriléknek a borral teli bor hűtőt, míg ők nekünk egy rózsaszín szőrös bilincset, egy "Részegedj okosan" című játékot és egy wellnes hétvégét ajándékoztak. A fiúk nekünk - meg maguknak - repülőjegyeket vettek Magyarországra és vissza Londonba. April Niallt egy "All I Want For Christmas Is Food"-os telefon tokkal lepte meg. Én meg Harrynek egy elég különleges ajándékot szántam. A kis borítékot oda nyújtottam neki, ő meg kérdőn nézett rám, majd a borítékra.
 - Hm, egy boríték! - tanulmányozta a kis papírt.
 - Nyisd már ki te bolond! - sürgettem őt. Kezeimet a szám elé helyeztem, széles mosolyomat eltakarva vártam a reakcióját.
 Szemei tapadtak a kis papírra amikor azt kihúzta, a sorok között nem kellet sokat kutatnia, hogy megtalálhassa azt ami igazán érdekes abban. Tekintetét rám kapta és csillogó szemekkel tette fel a várva várt kérdést.
 - Apa leszek?

2 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓÓ! Ez nagyon jó lett! Harry apa lesz!!!!!! Éljen!
    NEKTEK IS NAGYON NAGYON BOLDOG KARÁCSONYT ÉS EGYBEN ÚJ ÉVET IS HA NEM ÍRNÁTOK TÖBB RÉSZT!

    VálaszTörlés