2013. november 10., vasárnap

16.rész

Sziasztok! Meghoztam a friss részt. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!♥
April xxx

April szemszöge

- Niall, ez gyönyörű! - ámuldoztam a csodálatos látványon ami elém tárult, miután megérkeztünk a szállásunkra. A kis ház hófödte hegyek alatt egy csodálatosan szép tó mellett foglalt helyet. Az egész táj annyira csodálatos és megnyugtató volt, hogy szinte azonnal bele szerettem. A szél az arcunkba fújta a már szinte csípős hideget, igen nálunk is hűvös van Londonban, de itt a hőmérséklet már erősen a mínuszhoz közelített míg ott a 10-15-öt is eléri. Érezhető volt a különbség, de én mindig is hideg párti voltam, úgyhogy különösebben nem zavart, sőt mi több nagyon is tetszett.
Mikor már azt hittem ez az egész nem is lehetne csodálatosabb rá kellett jönnöm, hogy tévedtem, ugyanis a ház ajtaján belépve majdhogynem sokkos állapotba kerültem. Szavakat sem találtam, egész egyszerűen csak Niall karjaiba ugrottam és egy csókkal fejeztem ki mennyire boldog vagyok. A csók után, - ami egyébként elég hosszadalmasra sikeredett - kezünket egymáséra kulcsolva indultunk el körbenézni a házban. Mondanom sem kell minden szeglete varázslatos volt. Miután az összes helységet bejártunk, egy számunkra borzasztóan nehéz feladat elé állítottuk magunkat, szobát kellett választanunk. Niall már a falat támasztottam ezzel jelezve, hogy ő feladta és rám hagyja a döntést. Pár percet még gondolkoztam, majd beléptem abba a szobába ami már az elejétől kezdve kicsit jobban tetszett mint a másik.
- Jó választás, itt nagyobb a francia ágy. - mosolygott sunyin Niall.
- Akarod mondani innen szebb a kilátás. - néztem az ablak felé mosolyogva.
- Ja tényleg. - kapott a fejéhez. - Pont ezt akartam én is mondani, csak megcsúszott a nyelvem. - jött közelebb és kezeit a derekamra helyezte én pedig a nyaka köré fontam a enyéimet. Ajkaink már majdnem összeértek, de Niall korgó hasa bele zavart a dologba és mindkettőnkből egyszerre előtört a nevetés.
- Még otthon készítettem pár szendvicset, edd meg azokat amíg összedobok valami vacsit. - néztem a szemébe.
- Ne fáradozz, elég lesz a szendvics. - mosolygott.
- Ezeket a hangokat hallva nem hiszem. - mondtam egy újabb korgás után.
- Közösen megesszük a szendvicseket, aztán szétnézünk a környéken és utána csinálunk vacsit. - ismertette az ötletét.
- Rendben. - adtam be a derekam.
 Jó melegen felöltöztünk, aztán a "szétnézünk a környéken"-ből csak annyi lett, hogy megkerestük a legközelebbi bevásárlóközpontot és jól bevásároltunk, ugyanis a hűtő kongott az ürességtől és semmi alapanyag nem volt amiből bármiféle vacsorát készíteni tudtunk volna. Visszaérve háromszor fordultunk mire az összes dolgot behordtuk a kocsiból amit vásároltunk, igazából egy hadseregnek elég lett volna, de magunkat ismerve meg fogunk birkózni velük. Ha más nem Niall eltüntet mindent, nehogy kárba vesszen. Időközben azt is eldöntöttük, hogy pizzát fogunk sütni, de amint nekiálltam a tészta bekeverésének Niallnek nyoma veszett. Mikor már a tésztával minden rendben volt, kicsit félre raktam had álljon és a fürdő felé indultam mivel égett ott a villany, gondoltam Niallt is ott találom.
- Szépen magamra hagytál! - mondtam már a fürdő ajtóban, de mikor beléptem szinte egyből el is felejtettem, hogy igazából azért jöttem, hogy lecsesszem szegényt.
Az egész fürdőszobát vörös rózsaszirmok borították, a kád szélén pedig gyertyák sorakoztak, Niall kezében pedig két pezsgőspohár és egy üveg pezsgő foglalt helyet, amiket egyből le is rakott miután meglátott.
- Remélem nem haragszol. - húzott magához és apró csókokat lehelt a nyakamra.
- Már azt is el felejtettem miért kéne haragudnom. - kezdtem falni az ajkait.
A ruhák szépen lassan lekerültek rólunk, de a hab felváltotta őket. Hála Niall jó ízlésének nagyon finom pezsgőt választott, ezt bizonyítja az is, hogy az egészet elfogyasztottuk. Nekem kicsit a fejembe szállt, de Niallnek meg sem kottyant.
- Nem fázol? - kérdezte mikor már eléggé hűlésnek indult a víz.
- De egy kicsit. - válaszoltam mire előkapott egy már kikészített törülközőt és oda nyújtotta nekem. Míg én bebugyoláltam magam a törülközőbe ő elfújta a gyertyákat majd hasonlóképpen tett mint én, ezután együtt indultunk a hálószobába valami alvásra alkalmas ruhát keresni. Niall viszonylag hamar talált magának alvóruhát ami egy boxerből és a szülinapjára kapott pólóból állt, de én sehogy sem jutottam egyről a kettőre. Végül egy spagettipántos fekete, csipkés felső és egy hozzá való alsó rész mellett döntöttem. Szinte semmit nem takart az összeállításom a hideg elől pedig pláne nem védett.
- Írtó sexy ez a cucc, de nem hagyhatom, hogy megfagy! - terítette a hátamra az egyik pulcsiját Niall.
- Ezért ne engedd soha, hogy Rose "segítsen" neked a pakolásban. - formáltam idéző jelet az ujjaimmal.
- Rendben ezt majd észben tartom. - mosolyodott el.
 Fürdés után egyből a konyhát támadtuk le és mikor már minden alapanyag a pizzára került a sütőbe helyeztük és sülni hagytuk. Niall az utóbbinak nem igazán örült, mert szíve szerint azonnal neki látott volna a falatozásnak. Mint a kisgyerekek a karácsonyi ajándék kibontását úgy várta, hogy végre megsüljön a pizza.
- Na végre! - pattant föl széles mosollyal az arcán mikor a sütő csipogni kezdett ezzel jelezve, hogy elkészült a finomság. Nem habozott egyből felszeletelte, én pedig megterítettem és már neki is láthattunk a gőzölgő pizza elfogyasztásának. A konyha rendberakása után Niall a frászt hozta rám, mikor karjaiba kapott és bevitt a szobába, de igazából nem volt ellenemre, hogy így jutottam el a hálóig.
 Niall mellett mindig hihetetlen boldogság tölt el és most sem volt ez másképp. Egy darabig még gyönyörködtem tengerkék szemeiben, de végül elnyomott az álom. Mosollyal az arcomon karjaiban aludtam el egy csodálatos és felejthetetlen nap után.




3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!
    Várom a következő részt,siessetek!
    Puszillak titeket!
    Adri x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy igy gondolod:)
      Már nem kell sokat várnod rá!
      Mi is téged!:)
      April xx

      Törlés